rogoz, tak juz tez do tego dotarłem , faktycznie, jeden plus nie trzeba bedzie sie meczyć. Dzieki za podpowiedz. pozdrawiam.
Kąt wtrysku - jak ustawić?
Zwiń
X
-
Wygląda na to że moje problemy z ostrym dymieniem zimnego silnika mogą być związane z źle ustawioną pompą. Problemy ciągną się od momentu gdy była ściagana głowica i oczywiście ruszany pasek. W momencie odpalania wartość na VAG-COMie w grupie 004 Cold Start Valve jest 94 a w chwlę po odpaleniu przestawiła się na 55. Objawy są takie że po odpaleniu nierówno pracuje i dymi jasnym gryzącym w oczy dymem. Po ruszeniu dymienie ustaje, poźniej w czasie jazdy i na wolnych obrotach jest ok. Jak odpalam "ciepły" silnik też nie widzę dymienia.Zamieszczone przez Master/sKąt poczatku tłoczenia jest niezwykle istotny. W silnikach z pompami VP..jego złe ustawienie ma kluczowy wpływ na uruchamianie zimnego silnika. Tylko zimnego...bo potem ECU odpowiednio wysterowywuje hydrauliczny przestawiacz kąta w zależności od obrotów i obciązenia silnika. ...
Czy może mi ktoś łopatologicznie wyłożyć jak mam pompę ustwaić poprawnie? Podpiąć VAG-COM i ruszyć pompą?Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
zapytam dalej a co w przypadku gdy został wymieniony rozrząd a nie sprawdzono ustawienia kąta synchronizacji. Auto chodzi i odpala tak samo jak przed wymianą. Jaki jest efekt złego ustawienia kąta synchronizacji, nie będzie odpalać, na zimnym/ciepłym, będzie więcej spalać, będzie nierówno chodził? Dzięki
Komentarz
-

Komentarz